6.03.2015

FANDOMY- i KONTAKT ZE MNĄ

Hej! 
Wracam do Was po długiej nieobecności za co chcę przeprosić :)
Kochani przez te kilka dni byłam zdezorientowana inie wiedziałam co się dzieje...
Teraz wracam i zapewniam,ze nic takiego się już nie wydarzy...
Tytuł posta podpowiada, ze będę pisać o Fanach i Idolach.
To bardzo drażliwy temat niestety Otóż każdy z Nas ma jakiegoś idola lub idoli i jest w jakimś FANDOMIE..
Kim są wasi idole? Śmiało mówię w komentarzach :) Wszyscy mamy prawo do tego by lubić to co Nam się podoba...Chcecie poznać moich idoli? Proszę oto oni:
  • Justin Bieber- Piosenkarz
  • Maciej Zakościelny- Aktor
  • Rihanna- Piosenkarka
  • Bob Marley- Piosenkarz
  • Saszan- Piosenkarka
  • Katarzyna Michalska-Pisarka
  • Patryk Pniewski- Aktor
Może dla Was nie są oni szczególnie ambitni ale według mnie są wspaniałymi ludźmi..
Jacy są Wasi idole? Macie z nimi kontakt?
To moim zdaniem fajne kiedy nie ma tej bariery IDOL-FAN-coś pięknego :)
Idealnie jest wtedy gdy też mamy kontakt z innymi osobami z tego Fandomu :) To takie słodkie kiedy możecie z nimi porozmawiać nawiązać przyjaźń. Uwielbiam to uczucie.
Ja osobiście najlepszy kontakt mam z fanami Patryka jego fandom to SŁONECZKA PNIEWSKIEGO jest dużo dziewczyn ale i kilku chłopaków. Jest jedna osoba z mojej szkoły i wiele cudownych osób. Jesteśmy rodziną. Patryk ma z nami kontakt praktycznie każdego dnia to takie miłe zobaczyć jego uśmiech czy post na grupie :)
Kochani dodam Wam tutaj nazwy Fandomów  moich Idoli:
  • Beliebers
  • Rihamma Navy
  • Saszanators
  • Słoneczka Pniewskiego
Niestety reszta raczej nie ma Fandomów Bob to raczej Rastamanie, a reszta to po prostu gromadka ludzi bez nazwy ich grupy.
Misie  co do kontaktu ze mną założyłam Tumblra i Twittera  specjalnie dla Was, aby ułatwić Wam kontakt ze mną :) 
Podlinkuje Wam to tutaj:
Zapraszam Was serdecznie :) 
Łapcie zdjęcia moich idoli i Trzymajcie się :)






Pani Katarzyny nie znalazłam zdjęcia :)
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :)