16.02.2015

JA I MOJA RZECZYWISTOŚĆ

                                   
Hej! To dopiero drugi post na moim blogu.Chciałabym zobrazować Wam trochę moją osobę :)Jestem uczennicą  gimnazjum, mam 14 lat i wiele zainteresowań. Interesuję się psychologia, literaturą, śpiewem i rysunkiem. Od września mam zamiar iść do szkoły muzycznej, aby podszkolić mój wokal. Kiedyś może wstawię Wam nagranie jak śpiewam, ale jeszcze nic pewnego. :) Z każdym z tych czterech zainteresowań wiążę pewne plany dotyczące mojej przyszłości. Bardzo zależy mi na wartościach takich jak rodzina i przyjaciele, ponieważ to oni są blisko starają się pomóc mi pod każdym względem.  Liczę się ze zdaniem moich przyjaciół i rodziny - wiem, że oni  nie będą owijać w bawełnę. Mam  dwóje rodzeństwa - oboje  są starsi i już dawno z nami nie mieszkają, więc mój dom  jest tak jakby pusty bez nich. Przywykłam do tego, chociaż pewnie, gdyby mieszkali nadal z nami to ja miałabym większe luzy. :) No może nie koniecznie, ale  to taki szczegół. Moje przyjaciółki, o których w najbliższym czasie Wam opowiem to Joanna, Marta i Maria. Maria ma 18 lat i mieszka w tej samej miejscowości co ja,  natomiast Marta chodzi ze mną  do szkoły i zarazem do klasy, Joanna  niestety mieszka w Hull -  to miasto w Anglii i jest ode mnie starsza zaledwie o rok.
Co by więcej powiedzieć na mój temat hmm.. to chyba na tyle jeśli chcecie cokolwiek jeszcze wiedzieć piszcie komentarze:) Widzimy się w następnym poście. Do zobaczenia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :)