20.02.2015

MARZENIA I PASJE

Znam Cię na pamięć
Hej Kochani! 
Kolejny dzień i kolejny wpis na moim blogu :)
Jak Wam minął dzień? U mnie piękna pogoda słońce i mnóstwo marzeń. Uwielbiam taką pogodę, aż chciałam wsiąść na rower i pojechać gdzieś daleko, niestety nie ,mogłam, bo czekał mnie szpital...
Od razu rozwieję Wasze obawy to nie ja byłam w szpitalu tzn to nie z mojego powodu musiałam tam jechać.
Ja póki co mam się dobrze :)
Postanowiłam coś dziś dla Was narysować i proszę oto ten rysunek:
W pierwszym poście przybliżyłam Wam to czym się interesuję- rysunek.
Pisaliście, że wielu z Was też lubi rysować.  Co najbardziej?
Ja uwielbiam rysować kwiaty, serca,anime, twarze z profilu.. Kocham to :)
W przyszłości chciałabym dostać się na ASP trochę wątpię, ze mi się to uda.. No cóż za marzenia nie karają, mimo wszystko będę o to zabiegała jeśli nie to po prostu pójdę na studia w kierunku którejś z moich pozostałych pasji. Rysunek jest moją ucieczką od rzeczywistości. Zamykam się w moich czterech ścianach i po prostu nic nie liczy się poza  kartką ołówkiem i wizją mojego rysunku... To dla mnie wspaniałe,że mogę pokazać Wam moje prace tutaj-Dziękuję :)
Jeśli rysujecie dajcie mi jakieś wskazówki  chętnie poczytam:)
Kochani myślę, ze to dziś na tyle, jestem strasznie zmęczona i zjadają  mnie nerwy, boję się, że tej nocy nie zasnę...
Poza tym jutro spotykam się z Martą taki babski dzień:) Mam nadzieję, że się odstresuję :)
Trzymajcie się i łapcie kilka fotek:)
  


Do zobaczenia!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :)