19.02.2015

TEN ŚWIAT ROBI Z NAS NIENORMALNYCH

                                                               Blonde - I Loved You
Hej. Wczoraj nie było notki ale nadrobimy to dzisiaj :)
Co robiliście prze te  dwa dni? Ja długo spacerowałam wieczorami i  dużo myślałam nad wszystkim co mnie otacza. Doszłam do wniosku, że świat robi z nas w pewnym sensie nienormalnych... Mam na myśli stereotypy, które nas ciągle otaczają, to zaczyna robić się nie do zniesienia. Każdy jest wyjątkowy ale w inny sposób,nie ma dwóch takich samych osób. Ponoć gdzieś na świecie każdy ma sobowtóra,okey ale on nie jest taki sam nawet nie trzeba znać jego charakteru wystarczy spojrzeć pod katem wyglądu, Ty masz jakiś pieprzyk, bliznę a on nie. To czyni nas wyjątkowymi. Ja na przykład mówię o sobie, że jestem inna niż inni ale inna od innych, mój przyjaciel, ze jest boski i skromny jedno zaprzecza drugiemu ale w ten sposób tłumaczymy, ze jesteśmy wyjątkowymi,nie chodzi tu o wywyższanie się chodzi o pokazanie światu, że każdy może być sobą i  musi to zaakceptować czy tego chce czy nie. 
Kochani jest jeszcze kwestia stereotypów... tego chyba najbardziej nie toleruję.
Chodzi mi o gadanie typu "Słuchasz ciężkiej muzyki- Jesteś satanistą, emo itp", "Jesteś trochę przy kości- objadasz się, jesteś gruby, dziwny, odizolowany", "Nie chodzisz do kościoła- jesteś ateistą, indyferentną itp". Bądźmy szczerzy każdy z nas się z tym coraz bardziej utożsamia i to bardziej wchodzi w nasza psychikę,my tego sami nie zauważamy ale osoby, które spojrzą na nas i porozmawiają z nami, zauważa to bez problemu. Nie potrafimy wyzbyć się tego okropnego nawyku oceniania ludzi po wyglądzie. Myślę, że wszyscy się ze mną zgodzicie, iż to powinno się zmienić.
A teraz opowiadać w komentarzach co robicie każdego dnia- Wasza rutyna. Ja wychodzę z psami na spacer mimo, że biegają po podwórzu lubi się z nimi przejść. Macie jakieś zwierzaki? Psy, koty, świnki morskie, chomiki, papugi, szynszyle, myszy, szczury itp? Mam dwie Suczki matkę i córkę- Nika i Maja. Są cudowne ale nieznośne :) Jedna "grzeczniejsza" od drugiej. No  to dziś na tyle,mam nadzieję, że post Wamsie spodobał :) Zostawiajcie komentarze i dzielcie się swoim dniem, zwierzętami. Poza tym komentarz to motywacja ,bo wiem, że mam dla kogo pisać tego boga :) Łapcie kilka zdjęć i Trzymajcie się!

                                                                     Do zobaczenia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :)